All we hear is radio ga ga radio goo goo.

Queen – Greatest Hits II
sitter just nu i sängen bland galjar och tröjor som inte får plats i garderoben. Funtar på vad jag ska göra med dem... Har slängt lite mer kläder idag och har även plockat på rummet. Ska väl dammsuga och damma det snart och sedan ska jag välja ut gardiner till rummet. över lycklig nu när mamma och pappa gjort klart med fönstret även fast den där markisgubben inte kommit än så gjorde de klart de invändigt iaf.
markisgubben sa att han skulle komma i början på sommaren och ja inte vet jag när hans sommar börjar.

senare idag ska jag till arena med mimmi sen får vi se om jag ska iväg eller om jag ska umgås med agnes. måste få tag på dem båda. får väl se när jag orkar ta tag i det. vi höres! och bilder/videos från twilight fan event kommer senare när jag laddat kameran. har inte tid för det just nu..



Kom ihåg mig?