2012-11-30

Tjaa! Äntligen fredag säger jag bara! Denna vecka har varit ett rent helvete faktiskt... Så grymt mycket i skolan just nu och egentligen behöver jag plugga nu för att bli av med allting men funderar på om jag ska iväg till Arena en sväng istället.. Finns inget annat att hitta på denna fredagskväll, vet ju vad jag vill göra men vill inte vara den som hör av mig först precis. Hatar det. 
 
Blir att hoppa i säng tidigt idag också då jag har träning imorgon, helt underbart! Älskar verkligen x-fit, har inte varit sugen på att träna på flera veckor men ändå gjort det. Det enda som gör mig glad är x-fit just nu när det kommer till träningar. annars är livet helt okej just nu. Helt underbart att slippa ha personer i tankarna som enbart sårat mig. Helt underbart att slippa det. Jag är typ glad idag. Ovanligt!



Kom ihåg mig?