2012-10-31

Godmorgon eller något! 
Har varit vaken sen nio men ändå... Har grymt ont i högra skinkan och min högra hand sen träningen igår. Smidig som man är så tappar man greppet under armgången och landar på en matta som glider undan så man landar ju självklart på arslet och handen. Kände inte vidare mycket under träningen men fy satan vad ont jag hade i handen efter och nu gör den fortfarande ont. Måste bli starkare så att jag inte rasar nästa gång heh.. Är något stolt över mig själv då jag klarade av att göra frivändningarna med 25kg. Har klarat det förut också men då har det varit jobbigare. Framsteg! Fick även med mig elin på x-fit, tror hon ville döda mig ett tag men hon gillade nog träningen!
Justja, träffade även Ida igår, inte träffat henne sen i somras när vi åkte ner till dem. Var skoj att träffa henne igen. Ska kanske ta med henne till Arena nu på Torsdag. Blir awesome. Nu ska jag avboka passen jag har idag- ska ju fira en gamling runt fyra! Puss!



Kom ihåg mig?