2012-09-29

Är på dåligt humör idag känner jag. Känner mig något mer frisk idag och vill träna, funderar på att ge gymmet ett försök. Får väl se. Under dessa dagar har man haft massa plugg, gjort 2 prov och hälsat på Mimmi i hennes nya lägenhet. Det gjorde mig inte alls mer sugen på att flytta. Har ju pratat med mor och far om att kasnke flytta till Västerås men det som stoppar mig nu är arena. Jag är så grymt nöjd med instruktörerna och passen där så jag vet inte om jag kan lämna det just nu. Låter ganska patetiskt men så det är, mina vänner är inte en lika stor anledning bara för jag vet att jag har dem kvar om jag flyttar. Jag vet inte hur jag ska göra. Ska nog ta på mig träningsgrejer och testa gymma. Men först måste jag kika lägenheter igen. Mimmi du har fått mig att vilja flytta igen. Blö.



Kom ihåg mig?