2013-01-26

Hallå! Var ungefär en vecka jag skrev men har inte funnit så mycket att berätta då jag har fullt upp med skolan just nu... Har hunnit med att träna under denna vecka iallafall. Blev gym i måndags, body balance i onsdags, kettlebells, box HIIT och x-fit express i torsdags och i morse blev det x-fit. Imorgon ska jag nog gå på core och sen blir det antingen gym eller cardio eller både och efteråt.
 
Vad har jag gjort idag då? Kilade iväg till Västerås efter träningen och köpte min present, en ny dator. Den förra är hemsk och behövde en ny. Blev ganska kär i denna dator så kommer nog leva med den nu haha.. Kom även hem med redskap till träning och ett par shorts. Har även fått hål i tanden, livrädd. Trodde aldrig jag skulle få det men känns som jag har det så måste kolla upp det. Kommer dö om jag ska få en spruta i munnen...
 
Nu blir det att skicka iväg önskelistor till mina bästa och sedan plugga lite under tiden jag kikar Ice age 3. Vi hörs! bilder på shortsen och redskapet kanske kommer sen,



Kom ihåg mig?