2013-07-30 / BESTÄMT MIG

Börjar äntligen känna mig piggare. Har varit borta en vecka nu från jobbet vilket innebär en veckas mindre lön vilket är en hel del... Kommer igång på Torsdag igen då jag känner att en dag uppvilande till behövs. Nu till något helt annat. Idag bestämde jag mig för att jag ska ge mig på dieten. Den kommer vara en riktig utmaning för mig då jag måste avstå från allt jag älskar och tvingar mig att äta grönsaker och testa nya saker. Kommer köra i 30 dagar och förhoppningsvis har det hänt massvis under dessa dagar och jag har lärt mig massor med nytt om mig själv också. Jag har nu ordnat tre av de fem saker jag behöver inför denna diet och måste bege mig till apoteket på Torsdag innan jobbet för att få ihop det sista. Kollar även runt som en tok på recept jag kan använda mig av och om någon har tips så kom gärna med dem! Kontakta mig på något sätt då, skulle vara hur bra som helst! 
Känns som att det är himla massa snack om denna diet och det kommer nog bli framöver nu. Dels för att peppa mig själv men även för att kanske inspirera någon annan till att göra detta. Nu ska jag passa på att njuta lite extra av kolhydraterna som finns här hemma och kika vidare på inredning till det nya rummet. 
 
 



Kom ihåg mig?