2013-07-31

Sista juli och den sista dagen jag är hemma som sjuk för denna sommar har jag nu bestämt. Imorgon är det jobbdags igen vilket ska bli riktigt kul. Är alldeles för tråkigt att vara hemma hela dagarna och bara ligga still. Kilade över till lägenheten under em -kvällen och ordnade upp i mitt rum som snart är färdigt. Fick även tjäna lite pengar under dagen genom att rensa garderoben samt har jag fått meddelande om paket. Skoj skoj! Imorgon blir det att vila fram tills jobbet och sedan hem för att sova. Tre dagar med arbete har jag framför mig och sedan är det sista veckan. Känns tråkigt, kanske kollar om det kan tänkas att få ett arbete där påsidan av studierna. Vem vet. Vi får se hur det ser ut imorgon, kanske pratar med chefen då. 
 
Justja, läste nyss mina nyårslöften jag hade för detta år och insåg att denna diet förhoppningsvis kommer göra att jag uppnår alla dessa. Målen var: 
Att fortsätta träna
Få synligare muskler
Äta mer varierat och bättre
Minska på onyttigheterna

Jag har enbart fortsatt träna som tidigare om inte mer hittills och om några dagar får vi se- när jag väl börjar. Letar som en tok efter recept och inspiration till olika rätter. Gäller bara att jag börjar tro på mig själv nu också, annars går det inte.
 



Kom ihåg mig?