2013-03-31

De senaste dagarna har jag faktiskt gjort något ovanligt- träffat människor. Blev morgroncardio samt  påskmiddag i fredags och blev väldigt lycklig när jag höll på att städa. Hittade lite pengar och jag är nu lycklig igen haha.. Sen på kvällen kom Sebastian förbi, va ett bra tag sen jag träffade honom. Han är ju inte här vidare ofta...
Igår träffade jag Ida som jag inte träffat sen höstas och var trevligt. Ska även träffa henne idag igen men när får vi väl se.. Ska nog ta på mig träningsgrejerna och sedan kila iväg för cardio och milon. Eller så tar jag frukosten först. Vi får se. Har gjort ett tillfälligt tränings schema som jag ska försöka följa under lovet. Får se hur det går!
 
Bilder från de senaste dagarna. @ssdahlstrom instagram
1: Sara och jag på lunch i torsdags, 2: mig i torsdags, 3: morgoncardio, 4: money



Kom ihåg mig?