2014-04-17 :: Clean

Känns verkligen inte som att jag har lov just nu, dagarna har gått alldeles för fort och jag har inte fått någonting vettigt gjort. I Måndags var det kryssning och kom hem sent påtisdagskvällen, gick upp tidigt igår och åkte in till Västerås för att fixa det sista med balklänningen och på kvällen gick jag en sväng med Agnes och kilade till gymmet för att öva på teknik och leka lite. Har kommit fram till att jag ska börja ta lättare vikter och fokusera mer påteknik osv för att utmana mig själv mer, gå djupare och göra bättre så jag sedan kan köra tyngre och inte känna att det är lika tungt som innan.
 
Igår körde jag teknik på clean och förstår inte att 10kg tyngre kan göra att jag typ dör. Testar med 15-20kg när jag kör teknikträning för cleans och sedan testar jag några stycken med 35kg där efter. Har ett mål att köra med 50kg i cleans och göra dem korrekt då också. Ska även börja utmana mig mer och verkligen sätta upp mål med datum som jag ska uppnå. Allt för att försöka få min motivation tillbaka!
 
Nu idag blir det x-fit surprise som är 90min och efter det ska jag nog köra lite teknik, (beroende på vad det är för övningar som är under passet). Sen får vi se vad kvällen har att bjuda på, nu blir det got och lunch.



Kom ihåg mig?