2014-02-16

Helgen spenderades med att träffa människor. Kändes som att det verkligen behövdes efter att ha legat inne en hel vecka utan någon kontakt med verkligheten haha. Fredagen var väl lång och inte förrän halv tio som jag rörde mig till Emma för att dricka lite innan utgång med hon och Felicia. Kilade ut och träffade trevliga människor och följde sedan med för att lämna Emma hos henne samt för att hämta mina grejer. Vi kilade sedan hemåt till mig och sen somnade vi någon gång på morgon. Lördagen spenderades hemma och sen vid tio kilade jag iväg till alfa och umgicks med killarna, sen kom robin och wille förbi lägenheten en sväng på kvällen. Idag har jag städat och pluggat i brist på annat och köpte nyss biljetten till norlie och kkv. Måste ju se dem en andra gång så får väl passa på när de ändå kommer hit. Nu blir det att duscha sen kika got. Imorgon är det dags för sista veckan innan lovet, ska bli så underbart med ledig tid, gud vad jag längtar.
 
 



Kom ihåg mig?