2013-01-09

Bild från gårdagens gympass
Har nu äntligen skickat in den drygaste religionuppgiften jag någonsin gjort, fick bli 9 sidor och nu har jag bara uppsatsen om Scientologi kvar tills Söndag. Kursen slutar och jag har inte känt för att plugga under lovet så fick bli lite mycket nu under dagen vilket min kropp kanske tackar mig för... 
 
Skulle kört ben idag men får bli imorgon då det är fredagsmys! Sen blir det att försöka göra klart uppsatsen på lördag senast sen är det bara att fokusera på allt annat igen. Nu ikväll ska jag inte göra någonting alls, vill träna men ska vila idag. Kanske ger mig en möjlighet att somna i tid för en gångsskull. Sover alldeles för dåligt om nätterna- och rev mig själv i ansiktet inatt tydligen så hoppas på en bättre natt idag. Nu ska jag fortsätta kika saker jag önskar mig till min födelsedag. 
 



Kom ihåg mig?