:: Snart ännu ett avklarat mål

Avklarade mål
  • Walburpees utan att "klättra" upp
  • 50kg i marklyft
  • 50kg i benböj
  • 24kg kettlebellsvikt i sumodrag
  • Armhävning med klapp
  • "Masken" i trippelhoppen
  • Högsta boxen 
 Mål i x-fit
  • Klara av att göra chins utan hjälpmedel
  • Wallburpees utan att sätta fötterna mot väggen
  • Våga gå armgång igen sen fallet
Mål med kb vikter
  • 24kg kb i två handsryck
  • 24kg kb i sving
  • 24kg kb i sumodrag
  • 24kg kb i deadswing
  • 24kg i enhandssving
Var längesen jag gjorde framsteg med kettlebellsvikterna men igår testade jag att ta en tyngre än vanligt på de sista 30sek och körde då 20kg. Det gick helt ok vilket är skönt men kommer bli att köra på 18/20kg nu framöver och inte hoppa på 24kg direkt bara för att det är så nära nu. Är stolt över mig själv som lyckats nå så pass många av mina mål ändå. Har även fler mål som inte är nedskrivna utan de sitter bara i huvudet och längtar tills jag når dem med! Måste bara se till att ta mig till gymmet igen, slarvat alldeles för mycket nu.



Kom ihåg mig?