2014-09-04

Gårdagens benpass med Emma börjar kännas av vilket innebär att i slutet på denna dag kommer jag knappt kunna gå. Körde lite hårdare både igår och idag på passen och igår maxade jag även i benpressen och nådde mitt uppsatta mål på 200kg! Lyckan jag känner över det! Har dock två små delmål kvar för att nå 200kg helt och hållet men ändå. Nu har jag nya delmål och ett större mål att nå i benpressen! Funderar även på att försöka utmana mig i flera övningar för att fortsätta framåt, stått stilla alldeles för länge. Blev även bjuden på mat och hade filmkväll igår så dagen kunde inte blivit bättre.
 
Dagen startade med att gå upp klockan sex för att sedan gymma med bästa vid sju på Atlet. I och med att jag redan kört passet har jag hela dagen framför mig och har absolut ingen aning om vad jag ska hitta på. Har rensat bland mina smycken och funderar på att rensa garderoben som nästa projekt, vi får se. Dagen är lång och jag känner att denna dag kommer vara hur bra som helst!



Kom ihåg mig?