:: everything that kills me makes me feel alive.

Jag ska nog sluta säga att jag följer ett speciellt schema på gymmet nu. Det enda jag faktiskt håller är måndagar då jag alltid kör bröst&biceps. Idag blev det triceps och mage istället för rygg och axlar. Imorgon överväger jag rygg och axlar istället för ben men jag vet inte... Känns som vi skulle behöva en till dag i veckan för att jag ska hinna med allt. 
 
 
Under passet idag testades två nya övningar, en betydligt mycket bättre än den andra så blir att fortsätta med den. (Förhoppningsvis känns den av imorgon också!) Avskyr verkligen att köra mage och är väl därför jag inte kört mage på gym utan bara på passen tidigare. Går dock inte att undvika en muskelgrupp när man gymmar, allt blir kaos och det har jag börjat märka av nu.- mina tidigare misstag där jag inte tränade bröst eller mage. Ett tag hoppade jag över rygg och triceps också.. Undrar verkligen vad jag tänkte då. Ikväll ska jag försöka somna minst 4h tidigare igår men nu blir det lite plugg sen får vi se vad klockan blir.



Kom ihåg mig?