2014-07-21

 
Tiden går alldeles för fort och snart har jag avklarat sex veckor på malmen. Västa veckan är nu gjord och nu har jag 3 kanske 4 pass kvar tills jag åker iväg till värmen en stund för att njuta av livet. Allt är just nu rörigt och det finns ingen ordning på någonting och framtiden har blivit ändrad. Nya planer inför hösten och förhoppningsvis öppnas en viss dörr och jag får en framtid jag tänkt på sen jag var liten. Jag hoppas verkligen trots att det inte är min absoluta dröm, som jag kommer få besked om innan årets slut. Jag är nervös inför hösten, framtiden och hoppas så mycket samtidigt som jag inte vill hoppas på någonting alls. Allt är oklart men jag vet att dörrar kommer öppnas och tillslut kommer allting att falla på plats.

Vart fixade du dina ögonfransar? Det var jättefint iaf!:)

Svar: Hos felicia olsson :) tack!
sofie dahlström




Kom ihåg mig?