2014-03-07

De senaste dagarna har handlat om fixande inför UF-mässan efter skolan. Har kommit hem vid sju, fem och sex och är helt slut. Blev att ordna inför det sista idag och nu är det bara Care UF som är kvar att fyllas i på Måndag vilket känns underbart. Har blivit alldeles för mycket kaos med montern så får väl va nöjd om loggan blir bra iallafall..
Gårdagen spenderades i skolan och sen på kvällen blev det spinning och x-fit med fokus på burpees och kan väl säga att mina ben inte var vidare glad på mig när jag hade kört spinning innan men jag överlevde och pressade mig själv ganska bra ändå. Nu idag vilar jag då jag är helt slut och vill ha tid att umgås med människor. Imorgon blir det x-fit och sen iväg till Västerås igen- nu ska jag kika serier och vänta på att Emma hör av sig så vi kan kila vidare.



Kom ihåg mig?