2014-05-11

hela helgen har handlat om alkohol och spenderats med bra människor. I fredags blev det att föra hos mig innan vi kilade ut på studentfesten. Var väl helt okej och var trevligt att komma ut bland människor. Efter utgången och maten kilade jag, jimmy, jim och mimmi tillbaka till lägenheten och slocknade väl någongång under natten/morgonen. I Lördags kom jag inte ut bland folk förrän vid 22 och då blev det lite hos Sabina först sen kila man ut på krogen och va där tillsammans med cassandra, linn och sofia. Hade en riktigt rolig kväll trots att den kunde varit bättre på ett annat sätt. Nu idag har jag tränat lite, har kört igång lite för att se hur kroppen svarar och den är inte okej än märker man. Blev pw med agnes och sen lite på gymmet efteråt. Sista veckan som kommer nu där jag verkligen måste plugga hur mycket som helst, stressen kommer vara hur hög som helst men jag måste bli klar. Bara ladda, får kika klart på vampire diaries (se om det slutar som jag tror, som agnes sa..) sen ta tag i allvaret imorgon.
 



Kom ihåg mig?