2014-02-21

Har kommit igång med träningen igen den här veckan, skulle ta det lugnt nu i början för att inte riskera att bli sjuk igen men har inte gått så bra med det... I tisdags körde jag x-fit och dog verkligen!, igår blev det x-fit igen och var helt underbart då, så skönt att vara tillbaka! Klarade även av ett av mina mål jag satt upp inom x-fit och det var att klara av "masken" i trippelhoppen, det gjorde allting så mycket roligare också.
 
 
Idag blir det att va i skolan till halv ett, åka hem och ladda inför ännu ett x-fit pass med fokus på mage idag! Sen ska jag träffa Agneso som jag inte träffat på länge och sen får vi väl se om jag lyckas somna i god tid ikväll eller inte. Lyckades somna vid 22 kvällen/natten till idag vilket jag inte gjort på år och dar. Nu blir det att kika om det finns mer info om vart mitt paket från gymgrossisten tagit vägen, väntat i snart två veckor... + vart min beställning på boken är någonstans, måste läsa sista snart.
 



Kom ihåg mig?