2014-12-08

Vet inte riktigt varför jag skriver här nu ens. Har ingenting speciellt att berätta, tiden bara springer förbi och jag gör ingenting alls med mitt liv känns det som. Känns som att allt annat går framåt medan jag backar bakåt. Lägenheten är såld och man är tillbaka i huset igen, har jobb men varje dag är lika osäker och det stressar mig för det är enda anledningen till att jag inte helt hundra kan ha eget. Vill det så gärna men måste ha en bättre ekonomi för att känna mig trygg i ett sådant steg. Sedan är det skolan.. Nu om två dagar får jag första antagningsbeskeden inför våren. Det är väl det enda som gör att jag går lite framåt, (om jag nu kommer in nånstans eller väljer något av det jag kommer in på). Framtiden skrämmer mig för just nu är den bara suddig, blank och det lilla som finns att vara säker på blir kaos och slutar med att det inte går ihop det heller. Nu vet ni iaf. KAOS



Kom ihåg mig?