2016-08-10

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen och mycket har hänt sedan dess. Även fast jag inte känner mig som mig själv helt hundra än så känns det som jag är på god väg att bli någolunda mig  själv till 100% igen. Vissa saker har ju självklart förändrats hos mig, både positiva och negativa. Men gäller bara att försöka tänka positivt och försöka njuta av livet så gott det går!
 
Vad har hänt sen sist då?
Jag har gått att fått fast tjänst på malmen här i fagersta, trivs jätte bra på våningen och med mina nya kollegor. Jag har även sålt min lägenhet som jag hade lite mer än ett år och flyttat in hos min pojkvän för en månad sedan ungefär. Trivs jätte bra med detta liv och känns verkligen som att jag hör hemma här. 
 
Träningen som alltid varit en stor av mitt liv har inte kommit gång ordentligt än, vet inte om den någonsin kommer komma igång igen heller, men det är något jag inte tänker stressa fram utan låta det komma och gå som det vill.
 
Det var lite kort och gott om vad som hänt på ett år, har egentligen hänt en hel del till men det hör inte hemma här. Får väl se när jag känner för att skriva igen. Ha det bra så länge!



Kom ihåg mig?