2015-01-18

Livet börjar falla på plats igen, jag är snart frisk och ska nog ge mig på ett gympass i veckan som kommer. Behöver koma tillbaka i gamla vanor och bli mig själv igen. Känns som jag blir en helt annan människa när jag inte får träna, får inte ta ur mina känslor på något sätt så blir näst intill galen. 
 
Har varit hus/kattvakt sedan onsdag och idag tog jag äntligen tag i att måla om stommarna för köksbordet och stolarna. Blir några omgångar till sedan är det klart och då har ännu en bit fallit på plats. Träffade Sebbe igår, alltid lika trevligt då det är super tomt när han inte bor här längre. Blev att proppa skräpmat, kolla fotboll och prata om allt - verkligen allt. Nu blir det att betala lite räkningar och sedan försöka somna för ännu en jobbvecka.

Gud vad vacker du är! :D




Kom ihåg mig?