2015-03-22

Den senaste månaden har varit väldigt tung och jobbig. Jobbar på och är sjuk titt som tätt. Tror jag som max fått vara frisk i en månad totalt detta år och vi är snart inne på fjärde månaden. Sedan gick en av de absolut bästa människorna i mitt liv bort den 27 februari och jag har fortfarande väldigt svårt att acceptera det. Jag försöker att ta till mig hur morfar var, alltid glad och var så positiv gällande allt, hade sån stark levnadslust och livsglädje. Dagarna rullar på men det känns som att jag själv står helt stilla och inte kommer någonvart hur mycket jag än försöker. 
 
Även fast det är tungt och jobbigt nu så blir det att försöka bli bättre och komma tillbaka på banan igen, bli frisk, få träna och känna att jag blir allt mer mig själv igen. Men först blir det en eftermiddag i soffan istället för ett andra jobbpass, så kul att jag blivit dålig igen.



Kom ihåg mig?