2011-11-29



heeelt galet. snart december och jag har bara köpt julklappar till mimmi och agnes. uusch, panik och ångest haha!
aja. idag då. suuuper seg verkligen super seg dag i skolan. det enda som var värt var idrotten. volleyboll och fotboll. och bara så ni vet- har bestämt mig för att ge fotbollen och benen en chans till! ska även försöka ordna tid så jag kanske kan få några tips till hur man kan minska smärtan. tummen upp!

idag skulle jag egentligen ha pluggat när jag kom hem, men blev att bosätta sig i soffan istället och kika på dh vid nio. jag dör verkligen! vissa är så pantade bara. vet att det bara är en serie men ändå. skyller på sina bästa vänner att de döljer saker för en när hon själv målar och visar upp hela jävla mordet -.-
nu ska jag inte skriva ner mer om hur mycket jag störde mig på det, måste sova så jag är utvilad till imorgon. prov då och ska även till risbro för att hämta en grej till mitt arbete i skolan. får hoppas thorun hittat det jag behöver. nej nu ska jag fan sova. godnatt!



Kom ihåg mig?