16:51 // sex saker om

Var ett tag sedan, så tänkte skriva lite sex onödiga saker om mig osv.
  • Jag sa att 2013 skulle vara ett bättre år än 2012 och att jag absolut skulle ha en bättre start än 2012. Det fick jag snabbt äta upp. Bara under dessa månader har alldeles för mycket hänt mig och det har varit väldigt tungt.
  • Jag har inte varit riktigt kär sedan 2010. Dock hade jag känslor för en som jag träffade från början av 2012 till slutet av den sommaren. Känslorna jag hade för honom, har jag aldrig haft för någon tidigare. Både positivt men ändå lite negativt med tanke på hur illa allt har blivit. Han är fortfarande, trots allt, den som får mig att skratta hur lätt som helst men som även tar fram sidor av mig som jag aldrig haft. .
  • Även fast jag blivit starkare, ser jag mig fortfarande som världens svagaste människa.
  • Min högra sida är bättre tränad/starkare än den vänstra, detta gäller så gott som hela kroppen- vilket jag avskyr.
  • Jag älskar fisk!
  • Jag har redan börjat kolla bostad i den stad jag har velat bo i enda sedan jag var liten, även kollat utbildning och just nu känns det som att jag har en bra koll på vad jag vill göra i framtiden.



Kom ihåg mig?