2013-11-26

Mål i x-fit
  • Klara av att göra chins utan hjälpmedel
  • Wallburpees utan att sätta fötterna mot väggen
  • Klara av "masken" i trippelhoppen
  • Klara av högsta boxen (våga hoppa upp på den för det första haha)  KLARAT!!!!
  • Våga gå armgång igen sen fallet
 
Idag är jag extra glad även fast jag varit som en levande död i skolan.. Blev att köra x-fit idag och tröck undan alla mina tankar från när Ida skadade sig på den högsta boxen och hoppade! Jag klarade det och körde på den under hela tiden vi var på en stationen! och inte nog med det... Körde även två stycken av denna variant av pull-ups vilket jag aldrig tidigare har klarat av vilket gjorde mig ännu lyckligare.
Dock var det tungt som bara den men sånt som händer när man har en tyngre kropp och inte tillräckligt starka muskler. Hade som mål att köra chins utan och då räknar jag med ca 10st innan jag nått det helt men om jag klarar en utan är det ett framsteg. Imorgon tror jag att jag ska ge mig på ett försök att klara en annars får det vänta till nästa vecka. Efter passet blev det även att köra lite triceps- skippade magen då det var en del mage under passet idag. Hoppas det känns något iallafall efter Stefans helvetes upplägg. 30/30 x2 60/60 x1. 
 
Funderar på att gå på efit på torsdag då jag är väldigt nyfiken på vad man egentligen gör när man kör det och hur jobbigt det är! Verkar vara riktigt jobbigt och känner för en liten utmaning... 

Måste bara få säga att du är riktigt duktig!




Kom ihåg mig?