2014-06-03

Veckan som gått har spenderats i Västerås nästan varje dag och denna vecka var planerad på exakt samma sätt men klart man blev sjuk under helgen. Var utklädnadsshow i onsdags, blev sedan b&b och bmb med klassen, torsdags blev det att spendera tid medklassen igen och i freedags blev det att vara hemma en stund då man började känna sig dålig. I lördags gick man ut med bra personer här och va på medina ännu en gång (dock lyssnade jag knappt men) sen sov man hos Jim, vaknar upp hostig och när man väl va hemma va man som en levande död. Vilket jag varit sedan dess också, perfekt nu när det bara är två dagar kvar till studenten. Kommer ligga i sängen hela dagen idag, städa lite och bestämma mig för vilka skor jag ska ha eller om jag ska köpa nya imorgon. Nu: sova för femte gången idag



Kom ihåg mig?