balen, studenten - framtiden

Det har nu gått 15 dagar sen jag tog studenten, 15 dagar.. Tiden har gått alldeles för fort och när jag kollade på Avestas och Fagerstas student kändes det som att det var flera år sedan jag tog studenten. Jag kan utan att tveka säga att studenten var en av de bästa dagarna i mitt liv. Flaket var det roligaste på länge och om det är något jag vill göra om från de dagarna är det att få åka flak igen. Jag började jobba i måndags och har nu 6 veckors jobb att se fram emot och sedan en resa till Portugal. Jag känner inte av någon skillnad från innan jag tog studenten, det kommer kännas av i höst istället då det inte blir någon skola att gå till. En hel höst, utan något att göra- så tomt men samtidigt så skönt med en liten paus innan plugget startar igen (förhoppningsvis våren 2015) i min favorit stad.



Kom ihåg mig?