2014-03-04

Första dagen i skolan igen då, lovet har gått alldeles för fort och helt ärligt känns det inte som att jag har gjort vidare mycket heller... Jag har tränat, läst, festat och umgåtts med vänner samt hunnit träffa min farbror också. + att min rygg har lyckats bli lite pajj. 50 shades of grey triologin är utläst och jag vet inte riktigt om jag vill läsa några nya böcker efter dessa, är förälskad i dem. Helt fast. Var på fyra stycken x-fit pass under lovet och hela kroppen är fortfarande en cementklump efter det... Var ut på Norlie&KKV vilket även slutade med att vi va på deras så kallade efterfest och under tiden vi var där ville jag inget annat än åka hem och sova då jag hade träning på morgonen. Sedan firade man Robin som fyllde och Robin som skulle flytta på kvällen efter att ha tränat, ätit grillat och träffat farbror. Nu är det väl ca 6 veckor kvar tills nästa lov och känns som en alldeles för lång tid kvar och då är det även dags för studentkryssningen... Usch. 
 
Idag efter skolan rörde man sig hemåt, blev intervjuad, åkte iväg för att dö på x-fiten vilket även gjorde mig besviken då jag inte kunde göra alla övningar såpass bra som jag ville då ryggen höll mig tillbaka. (muskelknutar♥) och nu sitter jag här, har fått ett samtal som kan innebära 8 veckors sommarjobb vilket känns både bra men ändå lite tråkigt då jag tror schemat (om jag får sommarjobbet) kommer vara ganska fullspäckat. Ska nog kika på Grey's nu som en avslutning på denna dag och förhoppningsvis sova bra inatt, är ändå ganska glad idag tack vare x-fiten. Imorgon väntar en temadag i skolan för treorna och ja... längtar inte vidare mycket.



Kom ihåg mig?