2014-03-17

Slutade 10.45 idag istället för 13.50 då jag bestämde mig för att köra konditionstestet idag så då åkte jag hem och innan tabatan blev det att köra ett coopertest. Förväntade mig det sämsta resultatet någonsin då jag inte sprungit på lång tid. (Tabata intervallerna räknas inte då jag inte ser det som riktig konditionsträning). Jag är inte helt nöjd med resultatet heller men när man bara var 100m från väldigt bra så ska jag väl inte klaga helt och hållet. Det är dock sämre än sist jag körde det så ska nog börja köra lite mer löpning, inomhus nu till en början då jag vet att mina ben avskyr mig och strejkar direkt jag springer ute, oavsett underlag.
 
Tabatan var mest fokus på ben
  • Tabata 1: Mage: Fot/fotlyft
  • Tabata 2: Squat jumps
  • Tabata 3: Wallburpees
  • Tabata 4: Low jumps
  • Tabata 5: Burpees boxjumps med "release"
Rullade även på min orangea vän när jag kom hem och nu ikväll ska jag träffa Sebbe en stund. Imorgon är det x-fit och jag längtar!



Kom ihåg mig?