2014-03-27

Dagarna rullar på, lite för snabbt kanske.. Går i skolan, tränar när jag hinner och försöker plugga men lyckas alltid somna när jag håller på. Träningen går framåt, skuldran gör inte ont längre, jag har gått upp till 32kg i två handsryck och har satt upp nya mål för mig själv då jag behöver komma över mina rädslor som att vara upp och ner och vara i luften. Ska nog börja utmana mig nästa vecka och gå långsamt framåt då det verkligen tar på mitt psyke bara av att tänka på det haha.
 
Imorse vaknade jag vid sex så vid sju kilade jag till gymmet och körde tricpes och lite mage. Tar nu ett kilo mer i hantel när det är enskilt vilket är kul och har kommitfram tll att jag verkligen måste träna upp min mage. Den är alldeles för svag haha. Snart kilar jag till skolan sen blir det att träna direkt jag kommer hem igen (x-fit<3) första passet sen lördags. Benen är lite sega sen gårdagens spinning men det kommer nog gå fint! Dags att packa ner det sista i väskan och ordna det sista med maten. Vi höres
Från passet imorse 
Efter gårdagens spinning06.45 på morgon



Kom ihåg mig?