2014-03-30

Gårdagen blev väl helt okej ändå även fast man hoppats på så mycket mer.
 
Passen på arena gick hur bra som helst! Vågade även att testa stå på händer som var ett av mina mål. Jag har inte stått på över 10år och sist jag gjorde det tappade jag luften haha! Nu var det dock inte ensam jag gjorde och va även mot en vägg. Kommer nog aldrig riktigt våga stå på händer utan en vägg att luta sig mot och nu i början kommer jag behöva någon som hjälper med att få upp fötterna mot väggen helt också men jag gjordet det och är sjukt stolt!
 
Blev sedan arenafesten och firande hos kevin på kvällen och när jag kom tillbaka till lägenheten började jag städa och bädda rent sängen haha. Nu idag ska jag nog gymma och kanske gå på spinning. Vet inte om det är så bra med min skuldra att köra fight-mix då jag börjat känna av den igen. Vi får se helt enkelt. Nu ska jag städa lite till, packa och sen kilar jag nog iväg till Arena.



Kom ihåg mig?