2014-05-09

Senaste veckan har varit helt okej, helgen var bra och spenderades med bra människor. Thorse har kommit hem så var med dem hela helgen i princip. Kilade ut i lördags, va inte vidare skoj när man inte kände sig så onykter, sov sedan hos jim. Resten av veckan har jag legat i sängen, som just nu. Blir att vara hemma från skolan idag igen.. Blev sjuk dagen efter att jag sagt att jag inte varit sjuk på väldigt länge så självklart blir man sjuk då.. Blir medicin och tycka synd om mig själv i några dagar till. Tydligen ska jag äta hela kuren även fast det inte behövs, och justja- magen kommer ta stryk då också tydligen. Inte förvånad om jag får magsår eller något. Skulle väl vara perfekt nu när jag är så sjukt stressad över alla uppgifter som ska bli klara. Trodde man skulle få njuta och ta det lugnt i trean, men hade väl tydligen fel.
 



Kom ihåg mig?